لیست پر بار و گسترده منچستر یونایتد برای تقویت تیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لیست پر بار و گسترده منچستر یونایتد برای تقویت تیم 
 
به نظر می رسد اشتهای سران منچستر یونایتد برای خرید ستارگان جهان پایان نیافته است و آن ها هم چنان آماده اند تا برای تقویت تیمشان مبالغ گسترده پرداخت نمایند.

به گزارش گاردین، منچستر یونایتد در حال برنامه ریزی است تا یک ریخت و پاش گسترده دیگر در بازار نقل و انتقالات به راه بیندازد. یونایتد در فصل تابستان باشگاه رئال مادرید را الگوی خود قرار داد و با پرداخت 150 میلیون پوند یک استراتژی را که لوئیز فن خال سکانش را بر عهده دارد، طرح ریزی کرد.

با توجه به گفته های مدیران ارشد یونایتد، این باشگاه هم چنان قصد دارد برای تقویت تیمش خرج کند و آماده است بودجه ای را در نظر بگیرد.

فن خال قصد دارد یک هافبک، یک مدافع راست، دو دفاع مرکزی، یک بازی ساز و یک مهاجم را به خدمت بگیرد. مرد هلندی کوین استروتمن از رم را زیر نظر دارد که 30 میلیون پوند قیمت دارد، دو مدافع مرکزی متس هوملس و دیگو گودین می باشند که نفر اول 35 میلیون و نفر دوم 25 میلیون پوند قیمت دارد، برای مدافع سمت راست آن ها دنی آلوز را زیر نظر دارند که حدود 15 میلیون پوند هزینه در بر خواهد شد و نفر آحری که اسمش در این روزها بسیار شنیده می شود، آرین روبن است که مبلغی حدود 40 میلیون پوند باید برای پرداخت شود. اگر مردان یونایتد تصمیم بگیرند فالکائو را نیز به شکل کامل خریداری کنند، باید حدود 43.5 میلیون پوند پرداخت نمایند، در غیر این صورت فن خال به سراغ مهاجمی دیگر خواهد رفت.

این مبالغ سرمایه گزاری گسترده، می تواند پرداختی باشگاه منچستر یونایتد در دو فصل گذشته را به 350 میلیون پوند برساند. یونایتد قبل از فصل تابستان، مروان فلینی را با مبلغ 27.5 میلیون پوند و خوان ماتا را با پرداخت مبلغ 37.1 میلیون پوند خریداری کرده بود.




:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com